Informații livrare

Livrarea produselor

Expedierea, transportul și livrarea produselor comandate se realizează prin intermediul firmelor de curierat.
Produsele vor fi ambalate corespunzător, în vederea menținerii integrității și calității acestora pe durata transportului.
Expedierea produselor se va realiza numai după ce clientul a fost contactat telefonic de către un reprezentant al magazinului Travandi.ro, pentru a confirma datele de identificare și adresa de livrare.
Toate comenzile înregistrate până în ora 12:00 în zilele lucrătoare sunt procesate și expediate în aceeași zi, comenzile plasate după ora 12:00 nu mai putem garanta expedierea lor în aceeași zi, însă a doua zi lucrătoare vor fi procesate și expediate către dumneavoastră.
Livram produsele doar pe teritoriul Romaniei prin curier, pentru alte tari va rugam sa ne contactati pe e-mail: lehliu@travandi.ro sau whatsapp la 0371781145.

Deschiderea coletului la livrare

La Travandi plătești după ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsul comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acoperă toate produsele comercializate și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

Cum funcționează serviciul?

În momentul receptionării comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu îți oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
În cazul în care ai optat pentru plata ramburs, poți solicita deschiderea coletului înainte sau după ce ai achitat comanda, dar obligatoriu în prezența curierului.
Dacă ai achitat comanda online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata, în cel mai scurt timp.
În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decizi refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Durata transportului

24 – 72 de ore din momentul expediției.

Pot exista situații speciale în care livrarea să fie întârziată, din motive de supraaglomerare a curierului (sărbători legale, Black Friday, etc.) sau condiții meteo nefavorabile (zăpadă, drumuri închise, etc.).

Vă rugăm ca, în cazul în care apar întârzieri la livrarea produsului, să ne transmiteți în scris prin formularul din contul meu sau pe email la lehliu@travandi.ro pentru a înregistra o sesizare la firma de curierat.

Costul transportului

Pentru toate localitățile, costul transportului este calculat automat de site în funcție de greutatea coletului(lor).

Nu se aplică taxe pentru km suplimentari, costul livrării este fix, oriunde în România.