Informații livrare
Livrarea produselor
Expedierea, transportul si livrarea produselor comandate se realizeaza prin intermediul firmelor de curierat.
Produsele vor fi ambalate corespunzator, in vederea mentinerii integritatii si calitatii acestora pe durata transportului.
Expedierea produselor se va realiza numai dupa ce clientul a fost contactat telefonic de catre un reprezentant al magazinului Travandi.ro, pentru a confirma datele de identificare si adresa de livrare.
Toate comenzile inregistrate pana in ora 12:00 in zilele lucratoare sunt procesate si expediate in aceeasi zi, comenzile plasate dupa ora 12:00 nu mai putem garanta expedierea lor in aceeasi zi, insa a doua zi lucratoare vor fi procesate si expediate catre dumneavoastra.
Deschiderea coletului la livrare
La Travandi platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.
Cum functioneaza serviciul?
In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Durata transportului
24 – 72 de ore din momentul expeditiei.
Pot exista situatii speciale in care livrarea sa fie intarziata, din motive de supra aglomerari curierului ( sarbatori legale, black friday, etc) sau conditii meteo nefavorabile ( zapada, drumuri inchise, etc ).
Va rugam ca, in cazul in care apar intarzieri la livrarea produsului, sa ne transmiteti in scris prin formularul din contul meu sau pe email la lehliu@travandi.ro pentru a inregistrara o sesizare la firma de curierat.
Costul transportului
Pentru toate localitatile costul transportului este calculat automat de site in functie de greutatea coletului(lor).